Παρασκευή 8 Μαΐου 2020

Προσωπική Σοβαρή Ανακοίνωση - Δεν έχω λογαριασμό στο INSTAGRAM

Επιβάλλεται.
Θέλω να ενημερώσω γνωστούς, φίλους και αγνώστους, πως ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΤΟ ΙΝΤΣΤΑΓΚΡΑΜ!
Αν δείτε κάτι που με αφορά, είναι χάκερ, ενημερώστε με!
Ξημερώματα έλαβα μήνυμα στο κινητό μου, να επαληθεύσω εκεί τον λογαριασμό μου, με κάποιον ΤΑΔΕ κωδικό.
Φυσικά και δεν το έκανα.
Όσοι με ξέρετε, ξέρετε και τα ενδιαφέροντά μου.
Δεν με πιάνει η λάσπη κανενός, ότι κυκλοφορήσει εν αγνοία μου.
Υπάρχουν άλλωστε οι αποδείξεις και οι νόμοι, ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ!

Αυτά, κι αν οι εποχές είναι "ανώμαλες", δεν θα βοηθήσω, λυπάμαι!
"Πίσω έχει η αχλάδα την ουρά".
Γνωστή η παροιμία.

Συγγνώμη για την ενόχληση για προσωπικό μου θέμα.

"ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ" στο ίντερνετ και στην ζωή!

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΠΑΓΙΔΕΣ! (Γενικώς!)